četrtek, 28. januar 2016

UNIKATNA OTROŠKA OBLAČILA


Začelo se je s šivanjem različnih kosov mojim otrokom.
Nadaljevalo z različnimi naročili. Izdelujem različna otroška oblačila in po naročilu tudi odraslim. 
Vesela sem, da je končno tudi moja srednješolska izobrazba prišla v uporabo. Velikokrat mi je bilo žal, da sem izbrala ravno modno oblikovanje in ne kakšne druge smeri. Ker pa poznam vse osnove oblikovanja, krojenja in šivanja, pa lahko izdelam vse kar si moji naročniki zaželijo. 
Najlepši so odzivi otrok in njihovih staršev, ko prejmejo naročeno. 

Krila za deklice






Kompletek za fantka

Obojestranska kapica 

Kompletek za punčko

Zimske kapice s cofkom, podložene s flisom



3 komentarji:

  1. ooo končno sestrica, pa le imaš svoj blog :-))
    Krasni so tvoji izdelki, krilca za deklice pa še najbolj. Veselo blogganje ti želim .-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla med blogerke. Krasne stvari šivaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Me veseli, najprej to, da si sestrica od naše Andreje (sorry, ampak to že veliko šteje), potem pa....krasna mojškra si in me veseli, da delaš za ta micene...kiklce so fantastične, saj je ostalo tudi ampak glede na to, da mi je jeans + barvno blago zakon in da imam doma dve majhni vnukinji...potem ti je lahko vse jasno. Dobrodošla med nami....lušno se imamo. čao

    OdgovoriIzbriši