nedelja, 31. januar 2016

KLEKLJAN NAKIT

Klekljanje, moja strast iz otroštva. Nekaterim se to zdi dolgočasno...meni je to umetnost in nekaj tradicionalno slovenskega.
Vsak večer, ko gredo moji trije otroci spat, je zame zvok klekeljnov nekaj pomirjujočega, velikokrat pozabim na čas in potem klekljam pozno v noč...jutro...
Zadnjih sedem let izdelujem predvsem nakit... poezija barv in niti, ki se prepletajo v neko celoto.

broška

komplet: prstan in uhani


uhani

ovratnik ogrlica 

 sestavljena ogrlica

uhani

6 komentarjev:

  1. ja ni kaj sestrica, res si mojstrica klekljanja :-)) Zelo natančno in v nulo dodelan nakit. Prava paša za oči!

    OdgovoriIzbriši
  2. Še enkrat tukaj pri tebi povem: moj poklon vsem, ki znate klekljati. Čudovit nakit pride izpod tvojih rok, ko premetavaš kleklje sem in tja. Zame je to kitajščina, ki se je tudi ne bom nikoli naučila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj globok poklon, pa čeprav sama kleklam , ampak to, to kar vidim je res za dol past....WAW....čudovit nakit. Me pa zanima, kje nabavljaš ta cvirn, še posebno v rjavi barvi mi je všeč...(čipka Mojca ali kje drugje, če je spletna, bi te prosila za link....hvala). čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca pozdravljena!
    Hvala za "globok poklon", sicer pa pride izpod vseh rok čarobna čipka, to čipka je...ena sama čarovnija.
    Niti pa so od Mojce, ja. Kupujem vse pri njej. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  5. oo, ravno našla tvoj blog preko tvoje sestre ...
    vau, eni delate čarovnijo iz čipke, čisto me je očaral ta drugačen dizajn.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljena, mene tudi zanima, kje nabavite sukanec...hvala in lp, Tina.

    OdgovoriIzbriši